Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
04. september 2014 - 08:15 Der er 1 løsning

Cisco Aironet 1602E kan jeg ikke få til at broadcaste WiFi signal (AP)

Jeg er lidt på den. Jeg har lige købt 3 * Cisco Aironet 1602e.
Jeg kan nemt komme ind i dem og sætte dem om med hvilken ip de skal have på netværket. Men jeg kan ikke få dem til at broadcaste signalet ud som man kan bruge dem til noget. Jeg har kigget igennem mange guides og jeg kan ikke finde nogle løsning på hvordan jeg skal gør det.

De 3 Accespoint sidder i en Cisco Small Business Smart SG200-26P som kan levere PoE så det virker da :D

Men hvordan får jeg de her accespoint til at sende et signal.
Avatar billede vejgaard82 Nybegynder
28. april 2015 - 08:59 #1