Avatar billede Slettet bruger
04. september 2014 - 16:59 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Din musik på alle dine enheder

hej jeg har en masse musik på min computer dem vil jeg gerne dele via internettet så jeg kan tilgå min musik fra ipad og iphone kan jeg det
Avatar billede Blueeyez Mester
04. september 2014 - 17:48 #1
Bittorrent sync

Ville det ikke være smartere at bruge en nas server? At ha en pc kørende 24/7 er næppe billigt..
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2014 - 18:36 #2
også skal denne kørs på iphone og ipad https://itunes.apple.com/dk/app/bittorrent-sync/id665156116?mt=8
Avatar billede Blueeyez Mester
04. september 2014 - 19:02 #3
Jep
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2014 - 19:47 #4
den app har jeg på min iphone og ipad nu hvad skal jeg så ?http://getsync.com
Avatar billede Slettet bruger
04. september 2014 - 19:48 #5
når jeg klikke på Add folder kommer jeg ind på qr
Avatar billede Blueeyez Mester
04. september 2014 - 21:30 #6
På din pc skal du dele dit musik igennem bittorrent sync, generere en nøgle og indskrive den nøgle på din ipad og iphone.

Jeg bruger ikke selv bittorrent sync, så du må selv lege med det.. Ud over det har jeg heller ikke windows :-)
Avatar billede Slettet bruger
05. september 2014 - 16:26 #7
Avatar billede conz Juniormester
08. september 2014 - 18:37 #8
Google Music virker oplagt at bruge. Der kan du uploade 20.000 numre gratis, og biblioteket kan tilgåes både via en browser og via app til de fleste platforme, så længe du har internetforbindelse. Du kan også downloade numre lokalt til din enhed, og dermed lytte til musik, selvom du ikke skulle have net.
Avatar billede conz Juniormester
08. september 2014 - 18:38 #9
Google Play Music* hedder det.
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 2014 - 19:21 #10
ping