Avatar billede Lobehjulet Nybegynder
06. september 2014 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mystisk højttalerproblem

Skulle der tilfældigvis være nogen som kan svare på dette:

En mini-højttaler til f.eks. mp3-afspillere, som ikke giver lyd fra sig når den er koblet til en mp3-afspiller (Sandisk Sansaclip+).

Mp3-afspilleren virker fint og der er lyd, når høretelefonerne er i mp3-afspilleren.

Højttaleren virker fint til transistorradio og Discman.

Mystisk eller hvad?????????
Avatar billede claes57 Ekspert
06. september 2014 - 20:30 #1
Sansaclip er lavet, så den skåner ørerne. Der kan bare ikke gives så meget effekt, så den kan drive en højttaler.
Avatar billede Lobehjulet Nybegynder
06. september 2014 - 21:12 #2
Det er muligt, at du har ret. Jeg har en Sandisk Clip Zip som fungerer udmærket med samme højttaler.
Så det er muligt.
Avatar billede Lobehjulet Nybegynder
06. oktober 2014 - 09:14 #3
Hej Claes57.Svaret må være at højttaleren kræver en vis effekt for at virke. Så du har ret. Skriv et svar for at få points.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. oktober 2014 - 09:46 #4
bare luk selv, men tak for budet.
Avatar billede Lobehjulet Nybegynder
06. oktober 2014 - 19:17 #5
Ok jeg lukker selv. Jeg husker mit første indlæg i dette forum. Jeg kom til at svare på mit eget spørgsmål og fik pointene selv. Der var så en nar som blev fornærmet og skrev en dum kommentar. :(