Avatar billede WPCS Nybegynder
07. september 2014 - 09:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Æ, Ø, Å domæner

Hej

Jeg har, igennem One.com, en eksisterende side på norredammen.dk der redirecter til en online wordpress side.
Nu vil jeg gerne have den ændret til nørredammen.dk hvilket One.com ikke supporterer.

Jeg søger en udbyder i stil med Surftown, hvor du kan købe "hele pakken": Æ, Ø, Å-domæne, hotel inkl. webskabeloner, så jeg er fri for selv at skulle lave dem og FTP-uploade. Alternativt kan jeg "splitte det op" og købe domæne ét sted og hotel et andet men vil gerne holde det så enkelt som muligt.

Er der nogen der ved hvem jeg skal vælge og er der nogen der kan "det hele"?
Avatar billede Rosenkjaer Novice
07. september 2014 - 17:11 #1
Ud fra dine ønsker, så ville jeg tage et kig på http://meebox.net/da/ de har mulighed for Æ, Ø og Å domæner, og med deres nye website builder (http://meebox.net/da/blog/website-builder/) tror jeg de kan alt det du ønsker :)
Avatar billede JamesN Nybegynder
08. september 2014 - 15:01 #2
Jeg vil ikke anbefale Meebox, da jeg i flere tilfælde har været udsat for ekstremt lange svartider fra deres servere.

Til gengæld får du solid hosting hos UnoEuro.

Mvh
Avatar billede WPCS Nybegynder
09. september 2014 - 11:34 #3
JamesN - ja, men de har ikke web templates?
Avatar billede JamesN Nybegynder
11. september 2014 - 14:08 #4
Hvad tænker du? De har forskellige CMS-systemer, som du kan bruge som du vil.

Hvilken type hjemmeside skal du bruge?
Avatar billede WPCS Nybegynder
11. september 2014 - 18:28 #5
En hvor der var nogle pre-designede templates du kan vælge imellem a la One eller Meebox eller Danahost. Jeg kan sagtens selv lave en CMS og uploade, det var mere for bekvemmlighedens skyld.

Har nu købt via Unoeuro - de virker cool med mange muligheder
Avatar billede WPCS Nybegynder
13. september 2014 - 14:51 #6
Fandt ud af at det ikke kan lade sig gøre
Avatar billede Naveen Sofster Praktikant
05. maj 2017 - 09:48 #7
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin