Avatar billede flu49 Nybegynder
07. september 2014 - 16:46 Der er 1 kommentar

Manglende forbindelse fra PC til simkort

På min bærbare pc Fujitsu Lifebook U772 har jeg et tilbagevendene problem; Jeg mister forbindelsen til den indsatte sim-kort - og dermed forbindelsen til internettet.

Når jeg så geninstallerer driverne til det interne Sierra Wireless WWAN modem, så fungerer alt igen - i en tid.

Hvad er det, som får forbindelsen fra modem til drivere til at stoppe?? Når jeg søger efter opdaterede drivere, får jeg at vide, at jeg har de nyeste installeret. Og det virker fint, når jeg har geninstalleret driverne. Men 1-2 gange pr. dag, ryger forbindelsen  igen.

Hvad gør en klog her??

Jeg kører med Windows 7 og bruger Google Crome som standard, men bruger også IE10, når en hjemmeside kræver dette. Og problemet opstår uanset, hvilken browser jeg anvender.

Mvh
Flemming U
Avatar billede puren Ekspert
31. oktober 2014 - 03:31 #1
hey Flemming

det lyder som en lifebook der skal en tur til service

trist men lyder ikke som et software problem