Avatar billede zuznice Nybegynder
08. september 2014 - 05:45 Der er 6 kommentarer

Lexmark x2670 kan ikke tænde

Hej, kan ikke få liv i min Lexmark. Har prøvet adskillige stikkontakter, den forbliver død. Ved nogen hvorfor og kan jeg gøre noget for at få liv i den?  vh Zuzana
Avatar billede Antlars Novice
08. september 2014 - 09:14 #1
Hvis din ledning til printeren er i orden, ligger fejlen sikkert i din "Power supply".
Avatar billede zuznice Nybegynder
08. september 2014 - 10:16 #2
Og kan jeg skifte den power supply - du mener det er den kasse som skal skubbes ind - der hvor ledningen sluttes til?
Avatar billede Antlars Novice
08. september 2014 - 10:50 #3
Prøv at trække den boks ud (tag al strøm fra først), rengør kontaktfladerne og så sæt den i igen.
Når du har den ude, kan der jo måles om den fungerer korrekt, før evt. køb af ny.
Avatar billede zuznice Nybegynder
08. september 2014 - 15:51 #4
Tak for svaret. Jeg prøver at rengøre den. vh Zuzana
Avatar billede zuznice Nybegynder
23. september 2014 - 07:31 #5
Jeg vil lige afslutte min forespørgsel. Den strømforsyningen er død og kan ikke længere købes/anskaffes. Lexmark er stoppet med at fremstille reservedele til denne model.  Så nu er den flyttet til genbrugsstation. Og vil aldrig mere ha' en Lexmarks model. Tak for hjælpen.
Avatar billede Antlars Novice
23. september 2014 - 10:12 #6
Husk at lukke spørgsmålet.
Læg selv svar, accepter det og tildel dig selv point.
Du fandt jo selv løsningen.