Avatar billede webpassion.dk Novice
08. september 2014 - 10:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nogen, der kan se, hvad der er galt med denne formular?

Får fejl, når der sendes.
http://www.maisonparadis.dk/booking-feriebolig-sydfrankrig.htm

<form action="http://cgi.web10.dk/cgi-bin/formmail/FormMail.pl" method="post">
<input name="recipient" type="hidden" value="maisonparadis@paradis.dk" />
<input name="required" type="hidden" value="Besked1,Navn_og_adresse1,Email1" />
<input name="subject" type="hidden" value="Booking/forespørgsel på Maison Paradis" />
<input name="redirect" type="hidden" value="http://www.maisonparadis.dk/tak.htm" />
          <p>Booking:

            <input type="checkbox" name="Booking1" value="ON" style="border: 1px dashed #CEAC86" />
  &nbsp;
            Forespørgsel:
            <input type="checkbox" name="Forespoergsel1" value="ON" style="border: 1px dashed #CEAC86" />
            *</p>
      <p>Vedr. uge(r)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <select size="1" name="Uge_nr1" style="border: 1px dashed #CEAC86">
          <option>23</option>
          <option>24</option>
          <option>25</option>
          <option>26</option>
          <option>27</option>
          <option>28</option>
          <option>29</option>
          <option>30</option>
          <option>31</option>
          <option>32</option>
          <option>33</option>
          <option>34</option>
          <option>35</option>
          <option>36</option>
          <option>37</option>
          <option>38</option>
          </select>
  &nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;Antal uger

        <select size="1" name="Antal_uger1">
          <option value="1" selected>1</option>
          <option value="2">2</option>
          <option value="3">3</option>
          <option value="4">4</option>
          <option>+5</option>
          </select>
  &nbsp;&nbsp;
        &Aring;r:
        <select size="1" name="aar1">
          <option>2015</option>
          </select>
        </p>
      <p>Antal personer&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        Voksne:&nbsp;

        <select size="1" name="Ant_voksne1" style="border: 1px dashed #CEAC86">
          <option>1</option>
          <option>2</option>
          <option>3</option>
          <option selected>4</option>
          <option>5</option>
          <option>6</option>
          <option>7</option>
          <option>8</option>
          </select>
  &nbsp; Børn:&nbsp;

        <select size="1" name="Ant_boern1">
          <option>0</option>
          <option>1</option>
          <option>2</option>
          <option>3</option>
          <option>4</option>
          <option>5</option>
          <option>6</option>
          </select>
        </p>
      <p>Besked:*&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <textarea rows="3" name="Besked1" cols="41" style="border: 1px dashed #CEAC86"></textarea>
        </p>
      <p>Navn og adresse:*&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <textarea rows="3" name="Navn_og_adresse1" cols="27" style="border:1px dashed #CEAC86; position: relative"></textarea>
        </p>
      <p>E-mail:*&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <input name="Email1" size="28" style="border: 1px dashed #CEAC86; background-color: #abe8eb" />
        &nbsp;</p>
      <p>Telefon:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
        <input name="Telefon1" size="28" style="border: 1px dashed #CEAC86; background-color: #abe8eb" />
      </p>
      <p>Felter markeret med * er obligatoriske! </p>
      <p>
        <input type="submit" value="Send" name="Sendknap0" />
  &nbsp;&nbsp;&nbsp;

        <input type="reset" value="Nulstil" name="B3" />
        </p>
  </form>
08. september 2014 - 12:29 #1
Måske kunne du fortælle hvad slags fejl du får, en fejlbesked for eksempel.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 13:24 #2
jf The email address is not a valid recipient. Only local domains are allowed.
This means domains targetting the talkactive.net ip-group: "195.128.174.*" or "195.128.175.*"

på dansk - du kan ikke sende til
<input name="recipient" type="hidden" value="maisonparadis@paradis.dk" />
men skal have fx web@maisonparadis.dk
og post i den mappe kan du så sætte til automatisk at videresende til dne ønskede.
Avatar billede webpassion.dk Novice
09. september 2014 - 10:32 #3
Tak Claes, det virkede. Skriver du et svar, så jeg kan give dig points?
Mvh My
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2014 - 11:01 #4
Bare luk selv. Men tak for buddet.
Avatar billede webpassion.dk Novice
09. september 2014 - 14:32 #5
Mig der takker :-)