Avatar billede PEBM Praktikant
08. september 2014 - 12:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Windows Billedfremviser

Hvilken kode skal jeg bruge for at åbne et billede i mit HTML dokument i Windows Billedfremviser, så jeg kan forstørre billederne med rulleknappen?

Normalt åbner billedet i standard størrelse.

Mine HTML dokumenter er offline.

Mvh.
PEBM
Avatar billede nyhuus Nybegynder
08. september 2014 - 13:09 #1
Det tror jeg ikke umiddelbart du kan, da billederne er åbnet i den browser du nu engang ser .HTML filerne i.

men du kan prøve at zoome inde i din borwser. det gør du ved at holde CRTL nede ,også scrolle op eller ned på din mus, det skulle også gøre billederne større / mindre.

M.v.h.
Christian
Avatar billede PEBM Praktikant
08. september 2014 - 14:58 #2
Tak for dit svar - den havde jeg ikke lige tænkt på!
Avatar billede PEBM Praktikant
08. september 2014 - 15:01 #3
Gladelig 30 point