Avatar billede Brugersoren Nybegynder
08. september 2014 - 13:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Slet et spørgsmål

Hvordan sletter eller annulerer jeg et spørgsmål jeg har fået svar på?

Den helt håndholdte pædagogiske forklaring, tak.
Mvh. Søren
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. september 2014 - 13:38 #1
Man kan ikke slette et spørgsmål. Du beder de/den der har hjulpet til med at løse dit problem om at lægge et svar. Når dette er gjort accepterer du svar-et/ende og uddeler point.
08. september 2014 - 13:40 #2
Du sletter/annullerer ikke et spørgsmål!

Du lukker et spørgsmål ved at tildele de personer, der har hjulpet dig, de udlovede points. Herved markeres spørgsmålet som afsluttet.

Se evt. FAQ'en: http://www.eksperten.dk/faq#faq-3
Avatar billede michael_stim Ekspert
08. september 2014 - 13:40 #3
Desuden kan du selv lægge et svar her og acceptere dit eget svar, da spørgsmål omkring eksperten.dk er gratis ;-) På den måde lukkes dette og andre spørgsmål hvor du selv har fundet en løsning.
08. september 2014 - 13:41 #4
Spørgsmål vedr. brug af eksperten.dk er "gratis" - der skal ikke udloves points.

Læg selv et svar i dette spørgsmål, og accepter det efterfølgende.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
08. september 2014 - 18:55 #5
Ok, men der står "skriv et svar" og "skriv en kommentar", men hvor står der "acceptér"?
Avatar billede 220661 Ekspert
08. september 2014 - 19:06 #6
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
09. september 2014 - 07:38 #7
Måske er det min PC der noget galt med, men jeg har altså ikke den boks: accepter svar", som vises på videoen. Jeg har kun: Skriv et svar, Skriv en kommentar og Anmeld misbrug.

Hvis en og anden er interesseret sender jeg gerne et screenshot.
/S.
Avatar billede 220661 Ekspert
09. september 2014 - 17:16 #8
Der er andre som har sagt de har det samme problem. Om coadmin kan få baglandet til at rette det, det er muligt.
coadmin er repox.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
10. september 2014 - 07:27 #9
Pudsigt med sådan et problem på en side der handler om at hjælpe folk med deres computerproblemer. I øvrigt ved jeg ikke hvad coadmin er ropox betyder, men det lyder meget spændende - lidt ligesom når lægerne talte latin i gamle dage, mens de gav dig en iglesugning :)
Avatar billede michael_stim Ekspert
10. september 2014 - 09:30 #10
Det er brugernavnet der er "repox" og han coadministrerer siden ;-)
10. september 2014 - 13:21 #11
Hvis det er dette spørgsmål, du taler om, er der ingen Svar afgivet enddnu, alt er lagt som kommentarer.

Hvis Michael_Stim lægger et svar, vil du sandsynlingvis se boksen Accepter svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2014 - 16:12 #12
Brugersoreren skriv dit næste indlæg som "svar", og når vi er færdige her lukker du med dette svar. Vejledning er video jeg sendte i#6 :-)
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
10. september 2014 - 16:54 #13
Ok 220661, så er dette mit svar.
Avatar billede Brugersoren Nybegynder
10. september 2014 - 16:56 #14
Jeg kan allerede nu se det virker. Men det er stadig lidt bøvlet at skulle anvende den slag metoder :) Over and out
Avatar billede 220661 Ekspert
10. september 2014 - 17:04 #15
Det kan du måske sige, men der er nu fordele ved metoden. Chancen for at lukke med et forkert svar er mindre på denne måde.
Den samme fremgangsmåde bruges når man opretter et spørgsmål og får en løsning. Her beder man jo også om svar for at lukke det igen, så hjælperen eller hjælpere hvis der er flere, så kan få deres point :-)