Avatar billede Soren1236 Novice
08. september 2014 - 13:40 Der er 2 kommentarer

Oddsklubbens Excel ark

Vi har en oddsklub, som nu har kørt i små 6 år.
Der er selvfølgelig lavet statistik på det, men vi har fået startet dumt på arket, som nu er blevet meget tungt at arbejde med. Er der nogen forslag til hvordan vi retter op på det?
Evt. forslag til nyt skema?

Her er link til det nuværende skema
https://dl.dropboxusercontent.com/u/80399287/Oddsklubben%20nye%20hold.xlsm
Avatar billede finb Ekspert
08. september 2014 - 14:38 #1
Har du mod på Access ?
Avatar billede Soren1236 Novice
08. september 2014 - 14:55 #2
joooo...
Eneste krav er at jeg kan vise "ugens kampe", så jeg kan maile det til deltagerne.

Hvad foreslår du da?