Avatar billede SimKraft Nybegynder
08. september 2014 - 13:50 Der er 2 kommentarer

Danmarks nye job portal for småjobs!

Vi vil gerne lave en hjemmeside der henvender sig mere til de unge.

En portal hvor man kan finde små jobs, eller spørge om hjælp til opgaver. www.taskbuddy.dk

Fortæl mig gerne hvad i synes der kan laves anderledes - måske ikke på præcis design, men på brugeroplevelse.

på forhånd tusind tak :) Er altid klar på sparing
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2014 - 18:42 #1
Meget fin forside, de små beskeder fra brugerne bevæger sig måske lidt hurtigt, men ellers meget overskueligt og fint.
Det virker meget bredt, jeg tror det er en af problemerne ved sådanne sider, de kommer til at omhandle alt muligt og derved bliver det svært at finde lige det man har brug for eller oprette det det rigtige sted osv. og så vil jeres kort komme til at blive meget uoverskueligt efter min mening.
Jeg tænker man kunne dele det op, hvis det bliver et problem ihvertfald, så man kan have ens portaler, men fx. handyman.taskbuddy.dk, web.taskbuddy.dk, gourmet.taskbuddy.dk osv.

Jeg kan dog godt lide det også jeres lille taskbuddy, men skægget ser meget ud som noget I "bare" har smidt ovenpå en ellers fin 3D lignende pil, det passer ikke i stilen.
Avatar billede SimKraft Nybegynder
09. september 2014 - 11:48 #2
Hej Spacemaninc -
Tak for feedback, jeg synes en stor del af det giver god mening :) tak