Avatar billede CoinGaming Nybegynder
08. september 2014 - 13:52 Der er 3 kommentarer

HardCore PHP udvikler søges til Vejle

Vi forsøger i øjeblikket at udvide vores IT team til nyt projekt i selskabet og vi håber gennem eksperten.dk at kunne finde en tilpas dygtig og nørdet PHP/MySQL udvikler, som virkelig kan sit kram. Derudover vil det klart være en fordel, hvis vedkommende har sådan rimelig styr på UNIX/LINUX, caching muligheder og general optimering af servere. Har du derudover lidt kendskab til Java, så er det kun et plus, men intet krav.
Jobbet er et fuldtids funktionærjob i et iværksættermiljø, hvor der er mulighed for masser indflydelse, selvstændighed og kort vej til beslutninger.
Udvikleren søges til sports- og spilorienteret projekt, hvor matematisk og logisk tænkning er i højsædet.

Men lad os lige sige med det samme, at du skal have rigtig godt styr på din PHP og MySQL, ellers kommer det ikke til at fungere.
Derudover skal kandidaten være:
- I stand til at arbejde selvstændigt og med ansvar
- Være hårdtarbejdende og kunne klare at arbejde ekstra op til deadlines. (Dvs. du skal kunne prioritere arbejdet højt)
- Være matematisk/logisk tænkende

Vi tilbyder:
- En meget fleksibel stilling med plads til masser af socialt samvær og leg på arbejdspladsen.
- En god fast hyre (Vi ser på dine kvalifikationer og aftaler nærmere med dig)
- Mulighed for stort ansvar og komplekse problemstillinger

Hvis der er nogen, som har ideer til andre steder på nettet, hvor vi bør smide denne jobannonce (ikke de alm. jobsider), så smid en kommentar.

Vi regner i øvrigt med, at du kan tale dansk og engelsk på rimeligt niveau og kan overholde aftaler. Og naturligvis, at du er tilpas videnshungrende til at ville lære nyt.

Er det noget for dig, så send os en besked herinde.
Kender du en, som kunne være interesseret i dette, så send det videre til vedkommende.
Avatar billede repox Seniormester
08. september 2014 - 13:56 #1
Måske smide lidt oplysninger om hvor og hvordan man skal ansøge?
Avatar billede repox Seniormester
08. september 2014 - 13:57 #2
Eller i det mindste hvem virksomheden er, så alle ikke skal bruge tid på private beskeder.
Avatar billede CoinGaming Nybegynder
08. september 2014 - 14:45 #3
@repox: Med hensyn til ansøgning, så vil det være fint at sende en privat besked herinde, så tager vi den derfra. Alternativ kan der sendes ansøgning og CV til sorencnh@gmail.com.