Avatar billede bjarnehansen Seniormester
08. september 2014 - 15:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

findes der nogle c# hobby programmører

hej

jeg forsøger denne vej om der skulle findes nogle der roder med C# som bor på Bornholm her i forummet?
Avatar billede lasserasch Juniormester
08. september 2014 - 15:45 #1
Der findes sikkert en masse unge friske programmøre, nogle af bedre kvalitet end andre, ellers er der freelancere som jeg selv, men det er selvfølgelig ikke gratis :-)

Hvorfor spørger du?

Mvh Lasse
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
08. september 2014 - 15:57 #2
jeg spørger fordi jeg kunne tænke mig at have kontakt til et par stykke som kunne hjælpe med at lave nogle radio amatør programmer mest tænkt som en sparings partner jeg vil selv lave det meste så man ikke skal forklare det hele hver gang man får et problem med C# så som at gemme i filer og så kunne læse dataposterne ind igen samt printerstyring det hele er kun på hobby basic..
Avatar billede bjarnehansen Seniormester
23. september 2014 - 06:42 #3
jeg lukker dette.