Avatar billede grantun Praktikant
08. september 2014 - 16:13 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

webshop

Hej
Ville vare glad for lidt feedback på den webshop jeg lavet:
http://shop.swimonline.com/
Det er på vej flere og nye produkter, og jeg vil at siden skal vare klar til dess.
Er den brugervenlig?
Farver, stil mv?
Er det noget som kunde man kunde ønske mere af-information andet?
Siden er lavet i wordpress, og vil blive linked til, fra en svømmeskoles hjemmeside....

Tak!
Avatar billede claes57 Ekspert
08. september 2014 - 17:17 #1
Meget ok - men kig lige på orddeling. Det er noget pudsigt flere steder.
Avatar billede Slettet bruger
08. september 2014 - 17:45 #2
Wordpress er jo et fint system, nemt at administrere og hurtigt sætte noget op. Det er dog også nemt at ændre på, så måske skulle du lave lidt design ændringer til bedre at fortælle hvad det hele drejer sig om, en shop skal ligesom sælge sig selv og dens produkter.
Du benytter deres standard skabelon 2014 som er rigtig fin og indeholder rigtig mange gode funktioner, så som responsivt design, så det kan benyttes på forskellige enheder, men det store billede du har i toppen virker ikke så godt på mindre enheder, det bliver meget dominerende.

Jeg synes egentlig opsætningen er fin, men måske ville et skift af den grønne standard farve til blå være mere passende eftersom det drejer sig om vand :)

Dit favorite icon, altså det der vises oppe ved url i browseren eller på tabben, er meget utydeligt, kunne man finde noget mere enkelt her?

Personligt er jeg ikke så meget til venstre menuer, jeg ville flytte det til top menuen og så fjerne venstre delen, så får man også mere plads til produkterne.

Hvor mange produkter vil du have på, for man skal måske overveje noget kategorisering, lige nu er det meget et produkt ellers tilbage til forsiden, men det kunne være fint at vide muligheder i en form for kategori.

Hvis du skal have lidt hjælp kan du bare skrive, men umiddelbart er det en fint start, der er efter min mening bare rum for at gøre den mere sælgende om man så må sige.
Avatar billede grantun Praktikant
08. september 2014 - 17:55 #3
Tak Claes det vil jeg kigge på
Avatar billede grantun Praktikant
08. september 2014 - 17:57 #4
Tak space manic--for de mange forslag--jeg vil kigge på dem alle..
Avatar billede CVestergaard Nybegynder
20. september 2014 - 17:15 #5
Fin hjemmeside, fede produkter! (Vild med hajfinnen)

Siden er super nem at navigere rundt på.

Du kunne med stor fordel smide flere billeder op:
- Hvordan spænder man hajfinnen fast, det er ikke til at se.
- Under punkterne "Mere om..." kunne det være smart at lægge billeder ind af det omtalte produkt :)

Øverst til venstre "under vandet" står der "Svømmelærens bedste anbefalinger" - Det skal underbygges med en forklaring. Du kunne fx linke til en anden side, hvor du beskriver mere omkring denne svømmelærers baggrund og ekspertise og hvor der bliver givet en grundig forklaring på, hvorfor det er svømmelærerens bedste anbefaling - og selvfølgelig en specifik forklaring til det enkelte produkt herunder :)

Går man videre ind via linket "Lær at svømme online" så kan man vælge mellem tre pakker. Ved pakkerne står der "Price" og "Add to cart" selvom alt andet ellers er dansk.
Du kunne måske overveje tre forskellige billeder til pakkerne - og så evt. nogle som er en smule mere inspirerende? ;)

Ellers synes jeg helt sikkert siden er rigtig fin - håber du kunne bruge min konstruktive kritik! :)
Avatar billede grantun Praktikant
22. september 2014 - 12:01 #6
Tak CVestergaard.
Ja, det er nemt at blive blind... du har ret.
Forklaringen er at det er en privat svømmelærere der har både undervisningen og shopen--og som heder "Svømmelæreren.dk", men det er det givetvis ikke alle der ved :) Det er en pointe.

Baggrunden findes på svømmelærens hjemmeside---det er en pointe i at linke til det....(ikke swim-online siden, det er også en underside), ja jeg tror det er fra programmet det med chart mv...er ikke selv klar over hvordan jeg kan få det skiftet....shop siden vil formenligt komme i en engelsk version på en tidspunkt...

Den har gået over forventning godt--vi er blevet taget lidt på sengen der---så vi ligger langt baggud.

Vi disskuterer envidere at købe ind flere produkter.

Tak for svar....vi tar til oss af det hele--selv om vi er langsomme at endre mv... :)
Avatar billede grantun Praktikant
22. september 2014 - 12:04 #7
ps siden ligger nu på:
www.shop.svoemmelaereren.dk

da vi fik problemer med den førrige i forhold til betalning...
Avatar billede grantun Praktikant
08. oktober 2014 - 11:08 #8
Tak!
Avatar billede grantun Praktikant
24. december 2014 - 21:25 #9
Tak for rigtigt gode forslag og God Jul :)