Avatar billede Freyaa Nybegynder
09. september 2014 - 13:52 Der er 2 kommentarer

Slettet linie i C5

Hej,
Er der nogen som kan hjælpe mig mig med et lille problem?
Jeg har tilfældigt slettet en vigtig linie i Daglig/C5. Er der en mulighed at får den tilbage? Jeg har kigget på nettet med fandt ingen ting.

På forhånd mange tak for hjælpen!!!
Avatar billede danjo Novice
09. september 2014 - 15:22 #1
Hej Freyaa!

Desværre... i Word eller Excel ville man kunne trykke "Undo" eller CTRL-Z, men i C5 er det kun muligt at fortryde hvis man står i feltet stadigvæk. Så kan man trykke CTRL-U og så kommer tekst eller beløb tilbage.

Men en hel linje er desværre væk.

Dog kan der være en chance, hvis du er kommet til at slette selve kladdenavnet nede under FINANS - TILPASNING - KLADDENAVNE, for så kan man blot oprette kladdenavnet igen, da kladdenavne og kladdelinjer ligger i hver deres kartotek.

Men jeg ved ikke om du er så heldig... :-)

MVH
Dan Johansen
www.consona.dk
Avatar billede Freyaa Nybegynder
10. september 2014 - 09:48 #2
Jeg har prøvet alle de ting... men agilvel tak. Jeg synes bare at det er lidt dumt at man ikke kan få det tilbage.