Avatar billede Slettet bruger
09. september 2014 - 20:06 Der er 2 kommentarer

nedlagt bruger?

Som overskriften antyder, står de, ved mit bruger navn(nedlagt brugerprofil)

HVAD betyder det?
Avatar billede claes57 Ekspert
09. september 2014 - 20:51 #1
at profil har været lukket - og så genaktiveret. Eksperten har bare aldrig fået fjernet "(nedlagt brugerprofil)" når profil genaktiveres. En 'feature' kaldes det nok.
Avatar billede repox Seniormester
10. september 2014 - 11:14 #2
Jeg har opdateret dit brugernavn - du bør kunne se ændringen op ad dagen.