Avatar billede kennethv Nybegynder
10. september 2014 - 12:30 Der er 1 løsning

Adgangrettigheder når man udvikler

Hejsa.

Jeg har Delphi XE2 installeret på et brugernavn, som ikke har så mange rettigheder på vores netværk. Jeg har et andet brugernavn som har flere rettigheder.

Hvordan kan jeg, når jeg udvikler, benytte mig af det andet brugernavn så jeg har flere rettigheder?
Avatar billede kennethv Nybegynder
12. september 2014 - 14:54 #1
Tror vist at jeg fik det løst ved bare at holde shift tasten nede og højre klikke og vælge RunAs Diffent user.