Avatar billede kaspero Nybegynder
10. september 2014 - 15:11

Proxyserver

Hej,

Jeg har for nyligt bestilt og installeret Office365 uden problemer. Pludselig begynder jeg at få fejmeddelelsen: der er problemer med Proxyserverens sikkerhedscertifikat". Jeg tager fat i min udbyder som guider mig til internet explorers LAN indstillinger hvor boksen: "brug en proxysserver til LAN" er markeret. Jeg fjerner markeringen og det løser umiddelbart problemet.

Sagen er dog at den automatisk efter 5-10 minutter bliver ved med at blive markeret igen og problemet fortsætter således.

Hvordan får jeg mit problem med markeringen af "brug en proxyserver til LAN" løst permanent? Min udbyder af Office365 vil ikke hjælpe, da det ikke er deres produkt der fejler.

På forhånd tak til den venlige sjæl der kan hjælpe.

Ps. Sorry hvis kategoriseringene er forkert. Var usikker på hvor deette skulle oprettes.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester