Avatar billede Ceciliebeck Nybegynder
10. september 2014 - 21:29 Der er 2 kommentarer

studiepc

Hej...

Vores ene bærbar døde i dag, og vil har brug for en ny til studiet.
Processoren skal gerne være min 2,4 og i ordentlig kvalitet, ALA Intel 5, men samtidig er budgettet på omkring de 3000, DS vil er på SU.
Den skal kunne kører skrive program men, være ganske hurtig og have et godt tastatur.

Andet er forholdsvis uvigtigt.

Har ikke meget viden men !eget brug for en ny!!!
Tak.

Mvh Cecilie
Avatar billede alanm Nybegynder
11. september 2014 - 10:49 #1
Prøv at gå i Elgiganten eller ComputerCity. Så kan du bedre bedømme tastaturet. Hastigheden vil jeg ikke være så bekymret for - de fleste computere i dag kører fint Office-programmer.
Avatar billede Frederikbhemmingsen Nybegynder
11. september 2014 - 11:45 #2
ved godt den rammer lige over de 3000,- men jeg var glad for denne da jeg havde den
http://www.laptops.dk/product_info.php?cPath=124&products_id=5107&utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner

den køre mere end fin officepakken og er også lidt fremtids sikret iforhold til prisen :)

CPU            Intel Core i5-3317U 1,8GHz
Ram            4GB
Harddisk    500GB 5400RPM
Grafikkort    Intel HD Graphics 4000
Dimensioner    BxDxH: 38,6 x 25,9 x 2,1 cm /// Vægt: 2,1kg