Avatar billede maska Praktikant
11. september 2014 - 12:46 Der er 3 kommentarer

PRICECHOP

På en eller anden måde har jeg fået Pricechop på min Windows 7 bærbare. Jeg bruger kun Chrome og har været i indstillinger og udvidelser og fjerne den der. Har afinstalleret den igennem kontrolpanel. Har manuelt slettet de mapper der hed Pricechop. Jeg kan ikke se den nogen steder på pc'en mere, men hver gang jeg lukker chrome ned eller genstarter computeren, popper den op igen og jeg skal fjerne den i udvidelser igen, selvom jeg ikke kan se den ligge nogle steder på pc'en. Hvordan dælen kommer jeg af med det irriterende skidt?
Avatar billede supportsiden Professor
11. september 2014 - 13:21 #1
Installer og kør CCleaner og kør en rens (incl cookies)
Kør også en registry clean
installer og kør Malwarebytes www.malwarebytes.com og kør en fuld scanning
Fjern alle fundne konstaterede spor
Kør HouseCall fuld scanning fra http://housecall.trendmicro.com/apac/
Fjern alle fundne konstaterede spor
Hent og kør fuld scanning Emsisoft Emergency Kit fra http://www.emsisoft.com/en/software/eek/
Fjern alle fundne konstaterede spor

Få et ordenligt Antivirus program
Avatar billede Rune1983 Ekspert
11. september 2014 - 18:26 #2
Kontroller linket du bruger til at åbne Chrome med. Den skal muligvis ændres. Slet muligvis linket og find det under programmer og lav nyt link. Ellers tror jeg du er hele vejen rundt med at få slettet det.
Har selv haft noget der svare til det samme.
12. september 2014 - 06:21 #3
Prøv at hente AdwCleaner her:
http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/dl/125/
(Der går lige 5 sek før du skal trykke på gem)
Start programmet, og når det er startet trykker du på [Scan]
Pc scannes, og ved endt scanning skal du trykke på [Clean].
Og derefter (automatisk) genstart...
Tilbage fra genstart kommer en log, som du gerne må kopiere herind.