Avatar billede Henrik_Hedelund Nybegynder
11. september 2014 - 17:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Sony KDL 40 w og adgang til QNAP server

Hej. Jeg har lige købt og installeret dette Sony TV, men jeg kan ikke se mine mapper på min NAS server, og dette var hvad jeg forventede da jeg har alt vor musik og DVD musik film liggende her.
Er der en der har et forslag - TAK ?
Avatar billede supportsiden Professor
20. september 2014 - 14:50 #1
Er DLNA enablet på både NAS og TV
Opgrader evt. firmware på NAS
Kan du se NAS fra andre enheder gennem DLNA (f.eks. Windows Mediaplayer under "andre biblioteker")
Avatar billede Henrik_Hedelund Nybegynder
29. september 2014 - 11:23 #2
Hej, og tak for svar.
Jeg har aktiveret DLNA på både QNAP server og TV, og firmware er opdateret. jeg kan på TV'et se de medie-playere der er på NAS serveren, men ikke mine mapper. Jeg har en LG - HDD optager, hvor jeg kan se hele min NAS server og få afspillet MP3 - Foto og MP4-video.
Mit SONY er i soveværelset så det skulle gerne kunne "køre" selvstændigt.
Hilsen Henrik Hedelund
Avatar billede Henrik_Hedelund Nybegynder
09. oktober 2014 - 11:53 #3
Hej så er problemet løst, og jeg har nu 2 forskellige medieservere og trække på fra min QNAP NAS server. De skulle selvfølgelig hvide hvilke mapper der skulle være tilgængelige.
Hilsen Henrik