Avatar billede zuznice Nybegynder
11. september 2014 - 17:43 Der er 4 kommentarer

Canon Paixma mg6450

har lige købt ovennævnte printer og den siger at jeg glemt at fjerne "noget". Laver en skrækkelig lyd hvergang farvebånd tog kører til venstre. Har fjernet alle orange dimser og tapes efter foreskriften. Men har set at til venstre er rigtig godt gemt en hvid tape, umuligt at fjerne, så jeg regner med at den ikke skal fjernes. Har ikke nogen ide hvad skal jeg fjerne mere? Kan nogen hjælpe please?
Avatar billede milter Ekspert
11. september 2014 - 19:46 #1
Hvad siger advarslen, at dette "noget" hedder?
Avatar billede kurtba Ekspert
11. september 2014 - 22:54 #2
Kender ikke printeren, men du bør have fået denne vejledning med printeren:
http://gdlp01.c-wss.com/gds/3/0300011843/01/MG6400_GS_E8b-1_V1.pdf
Det ser ud til, at der skal fjernes noget tape på bagsiden samt at en del af toppen skal tages af, så du kan tage en lås af en art af. Herefter på med toppen igen.
Vist under punkt 2 på side 1.
Avatar billede zuznice Nybegynder
12. september 2014 - 09:49 #3
5100 blev lige ringet op af Canon  service, printeren er behæftet med fabriksfejl. :-( så nu sender jeg hele molevitten retur. Bare en nedtur, når man lige havde købt patroner til min lexmark for blot at konstatere at strømforsyningen gik sin vej og ikke længere er supported, så køber jeg en ny printer, som ikke duer, med nye patroner og det hele.... men tak for svaret. Vil blot informere alle jer der læse dette at : køb ikke canon pixma mg6450 hvis ud har en mac.
Avatar billede zuznice Nybegynder
12. september 2014 - 09:54 #4
5100 - men som besvaret til Kurtba, er printeren født med "fabriksfejl". (ifølge Canon) Tak for din interesse for mit problem. Har været helt op at køre over det. :-)

Så det hjælper på humøret når der findes folk der gider at svare på mine spørgsmål.