Avatar billede xjunker Nybegynder
11. september 2014 - 19:04 Der er 1 kommentar

Ipod Nano-Problemer!

Hey derude!
Jeg har problemer med min Ipod nano som jeg har haft i mange år..

Nogle af mine sange jeg afspiller i itunes vil ikke afspilles på min ipod. Min Ipod 'springer over' nogle bestemte sange på min ipod hvilket vil sige at jeg ikke kan høre dem på min ipod (det fungerer fint på Itunes via. computeren!).

Derudover kan jeg ikke skubbe min Ipod ud da den siger "Ipod kan ikke skubbes ud fordi den indeholder filer der bruges af et andet program".

Nogle der har haft lignende problemer eller har en idé om hvordan dette problem kan blive løst?

- xJunker
Avatar billede xjunker Nybegynder
12. september 2014 - 13:40 #1
anyone??