Avatar billede Bingse75 Nybegynder
11. september 2014 - 21:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er en mappe jeg har kupieret, gengivet som en PST-fil

Jeg har foretaget en del kupering af data fra en ældre harddisk til en netværksharddisk.
Efter kupering er vel overstået, har jeg formateret den gamle harddisk, da denne nu var overflødig - troede jeg.
Her (nogle dage senere) opdager jeg nu, at de mapper jeg har kuperet over til netværksharddisken er gengivet som PST-filer i stedet for almindelige mappesystemer, som de oprindeligt var, efter endt kupering...
Nu er gode råd dure, da "mapperne" inderholder en masse billeder osv...
Er der nogle der kan forklare hvad der er sket, og hvad jeg kan gøre for at rette det igen?
HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP!!!!!

Jeg foretog handlingen via en WIN 7 bærnar over netværk... ved almen Copy/paste...
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2014 - 00:00 #1
det lader til at du kun har lavet genveje, og altså ikke kopieret noget.
så må du hen og un-formatte den gamle disk for at få dine filer tilbage.
Avatar billede Bingse75 Nybegynder
14. september 2014 - 10:35 #2
hvordan kan jeg lave en un-format på mine hardiske?
Avatar billede Bingse75 Nybegynder
14. september 2014 - 10:36 #3
... det skulle vist have været en kommentar til #1... ubs
Avatar billede Bingse75 Nybegynder
14. september 2014 - 12:52 #4
Kan du hjælpe med, hvordan jeg kan lavet formatteringen om?