Avatar billede escape4ever Novice
12. september 2014 - 11:35 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

download W8

Hej derude

jeg har tænk mig at skifte til W8, og har fået købt mig en lovlig key,
men da jeg syntes 2000,- for en key fra microsoft egen side var for dyrt købte jeg gennem et andet sted.

problemet er bare at jeg mangler selve windows, hvor får man fat i det
gerne som en iso

microsoft har godtnok en trial men det er enterprise, og som jeg læste det kunne man ikke gå fra en trial til en fuld igennem den version

der var tidligere trial af w8, før 8.1 kom men kan ikke finde dem længere
er det ikke muligt at få dem igen
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2014 - 13:47 #1
Er du sikker på, at der ikke er nogen, som har taget røven på dig?
Der er da ingen som sælger nøgler uden at levere i det mindste et link til hvor du lovligt kan downloade windows 8.
Avatar billede escape4ever Novice
12. september 2014 - 14:00 #2
Nej sidens jeg købte gennem er god nok, g2a.com
Avatar billede Spotgun Seniormester
12. september 2014 - 14:24 #3
Du kan hente en installer på nedenstående link, som du - så vidt jeg husker - kan bruge til at downloade en ISO, brænde en CD eller lave en bootable USB stick du kan installere fra.

http://windows.microsoft.com/en-us/windows-8/upgrade-product-key-only
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2014 - 15:02 #4
Jeg har været inde på go2a.com men kunne ikke finde noget om Microsoft eller Windows. Det er jo heller ikke et firma, som handler med IT, men med Forskellige kunststof artikler.
Kan du vise hvor du fandt det windows tilbud?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2014 - 15:04 #5
Der var jeg lidt for hurtig, det ikke go men g2a.com. Jeg ser efter.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2014 - 15:19 #6
Ok det er altså ikke en windows 8 nøgle, men en opgraderings nøgle
til 133 Kr.
This key may be used in order to activate Windows 8.1 or Windows 8 with an update to 8.1.
Der står jo på siden, hvad du skal gøre for at opgradere:
For Upgrade Windows 7 to Windows 8.1 visit this PAGE
For Upgrade Windows 8 to Windows 8.1 visit this PAGE

Altså har du en windows 7 skulle du kunne opgradere til 8.1
Hvis man allerede har windows 8, er det gratis at opgradere gennem windows store, så det tilbud giver ingen mening.
Avatar billede escape4ever Novice
13. september 2014 - 17:52 #7
#3 det virkede med det link, takker for hjælpen.
Man behøves ikke brænde det ud, man kan åbenbart godt installere det direkte fra windows
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2014 - 17:42 #8
Du skal ikke blive forbavset hvis du senere bliver koblet af, af Microsoft. Prøv at se her under spørgsmål #3
http://www.eksperten.dk/spm/997732#reply_8150635