Avatar billede jdann Mester
12. september 2014 - 11:49 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Indtilling " hopper tilbage "

Hej
Har et lille problem
Bruger Outlook 2010
Windows 7
I Outlook har jeg gentagne gange under "indstillinger" - "Rediger" - "Flere indstillinger" - "avanceret"
fjernet flueben til  "Gem kopi på server" således, at der ikke kommer til at ligge en masse mail på webserveren
MEN
Uanset hvor mange gange jeg gør dette, så sætter Outlook igen flueben i " Gem kopi "
Hvordan får jeg mon den maskine til at " huske ", hvad jeg beder om, og ikke bare lave det om hele tiden ?

Venlig hilsen
Jørgen
Avatar billede supportsiden Professor
20. september 2014 - 15:49 #1
Skift til IMAP istedet for POP3, så reflekterer indholdet i Outlook det som ligger på serveren.
Du vil så også kunne tilgå det samme indhold fra andre enheder, f.eks. smartphone.
Husk at alle enheder der forbinder skal køre IMAP.
Avatar billede jdann Mester
23. september 2014 - 08:04 #2
Hej
Tak for svar
Giv lige et ping så du kan få nogle point
Jørgen
Avatar billede supportsiden Professor
23. september 2014 - 14:16 #3