Avatar billede martin7565 Nybegynder
12. september 2014 - 16:20 Der er 2 kommentarer

Geddefiskeri - hvor?

Hej.
Jeg bor i Horsens i midtjylland, og jeg vil gerne ud og se om jeg ikke kan fange en gedde. Så mit spørgsmål er egentlig: Er der nogen som kender et godt sted at fiske efter gedder nær Horsens?
Avatar billede Antlars Novice
12. september 2014 - 18:10 #1
Gedder er jo mest i brakvand/ferskvand. Og da de fleste gode fiskesteder (fiskeretten) indenfor dette efterhånden er ejet af sportsfiskerforeninger, så bliver du nok nødt til at tilmelde dig en sådan. -Men de ved så også alt om de lokale fiskesteder.
http://www.horsenssportsfisker.dk/
Avatar billede Rosenborg Praktikant
12. september 2014 - 19:50 #2
Der findes mange forskellige forums om fiskeri, mån ikke det ville hjælpe at stille spørgsmålet der? Du vil i hvertfald få en del mere ud af det der :)