Avatar billede gunfar Nybegynder
12. september 2014 - 17:42 Der er 4 kommentarer

adgang til hjemmesider

Hej
har nu fåe dette problem igen,,
Når jeg forsøger  gennem Mozilla Firefox

Forbindelsens tidsfrist udløb

Serveren www.google.com er for lang tid om at svare.

    Siden kan være midlertidigt utilgængelig eller travlt optaget. Prøv igen om et øjeblik.
    Hvis du er ude af stand til at indlæse nogen sider overhovedet, undersøg da din computers netværksforbindelse.
    Hvis din computer eller dit netværk er beskyttet af en firewall eller proxy, sørg da for at Firefox har tilladelse til at tilgå nettet

Når jeg bruger internet explorer så  kommer denne fejl

404 that's anerror
the requestedurl/ yhs / search was not found on this server  . That's all we now

den eneste måde jeg kan komme på hjemmesider er ved hjælp af  link's bl.a  for at komme her på jeres side
Avatar billede gunfar Nybegynder
12. september 2014 - 17:45 #1
og har også  prøvet med at deaktivere min avg beskyttelse i 10 min uden at det hjalp
Avatar billede moddi100 Seniormester
12. september 2014 - 19:20 #2
Hvilket styresystem bruger du?

Generelt kan det ske, at du har fået ændret din startside eller lign. Prøv derfor at gå ned i
Start -> (Windows 7 + Vista) -> Tryk i søgefeltet og skriv -> "internet explorer"

Vælg så den der kommer op, som hedder "Internet Explorer (Ingen tilføjelsesprogrammer)" og se om det virker.
Avatar billede gunfar Nybegynder
12. september 2014 - 20:33 #3
Bruger xp
Avatar billede gunfar Nybegynder
12. september 2014 - 20:39 #4
Og har ikke meget forstand på pc har nok rodet rundt i noget jeg ikke har haft forstand på  ▪:-)