Avatar billede nikojrttre Nybegynder
13. september 2014 - 21:47 Der er 9 kommentarer

Er dette gaming sæt pengene værd?

Hej jeg ville bare lige spørge om i synes dette gaming sæt er pengene værd:http://topdata.dk/product.asp?product=9423 . (Og ved i om der følger windows med?)Hvis ikke det er pengene værd, må i gerne smide et link til noget bedre, har ca. 6200 til hele sættet. I må også meget gerne sige hvis i synes, det er en bedre idé at spare op til noget bedre der kan trække mere. Skal kunne køre Diablo 3, LoL og CS:GO på ca. 60 fps. Det er fint hvis jeg skal sætte den ned på medium eller sådan noget. Tak!

PS: er ny og hvad er det der point system når man poster et spørgsmål?
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
13. september 2014 - 21:52 #1
Og btw fandt en til. Ville blive meget glad hvis i kunne skrive om denne var bedre:http://topdata.dk/product.asp?product=9296
Avatar billede Slater Ekspert
14. september 2014 - 04:11 #2
Ja, de er begge udmærkede mid-range spillecomputere i dag, og de ligger på cirka den pris de normalt koster - men i dette tilfælde inkl. skærm.

Dog er nummer 2 klart de ekstra 300 kr værd. GTX 760 er et nyere og cirka 20% stærkere kort end 660, så det ville jeg klart tage.
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 09:18 #3
tusinde takmen ved du om den kan spille diablo 3 på 60 fps?
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2014 - 11:45 #4
Den skulle gerne kunne trække Diablo 3 http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_760/15.html
Og det er viperine der skal lægge et svar som du så skal acceptere.
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 13:19 #5
ok tusinde tak for linket
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 13:21 #6
Men er der nogen der ved om processoren kan klare det der står på linket ovenfor? er ikke god til computer specs
Avatar billede Slater Ekspert
14. september 2014 - 13:55 #7
Processoren er stort set aldrig flaskehals i moderne spil, da den ikke laver særlig mange af beregningerne, men den i5 der er i computeren er rigtig god. Ingen problemer.
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 14:18 #8
Okay, rigtig mange tak skal du have!
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 14:23 #9
Men hvis man må være så fræk at spørge om en sidste ting; ved du om disse windows 8.1 fungerer fint, da det er billigere end alle de andre steder, og hvad er forskellen på dem?:
https://www.g2a.com/windows-8-professional-32-64-bit-cd-key-global.html
https://www.g2a.com/microsoft-windows-8-professional-32-64-bit-cd-key-global.html