Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 13:35 Der er 5 kommentarer

Virker g2a's windows 8.1?

Hej, jeg ser på en ny pc så der skal naturligvis også et styresystem med. Har fundet ud af at jeg vælger wndows 8, som koster ca 700kr i Danmark. Så var det jeg fandt ud af at man kan købe det på g2a hvor det er meget billigere. Det virker næsten for billigt med 100 kr for det der koster 700kr.  https://www.g2a.com/windows-8-professional-32-64-bit-cd-key-global.html
ved nogen om det virker optimalt og så videre, for jeg forstår det ikke helt...

Ville blive meget meget glad for hjælp. Tak. :)
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2014 - 13:42 #1
Hvis noget lyder for godt til at være sandt, er det ofte fordi det ikke er det.

Der er ingen som uden fup, snyd, bedrag eller tyveri, kan sælge en fuldt funktionel OEM eller Retail Windows 8 Pro nøgle til den pris.
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 14:24 #2
Men jeg mener - det er g2a, en af de mest kendte hjemmesider for spil og styresystemer i verden...
Avatar billede chalde Seniormester
14. september 2014 - 14:44 #3
#2 Det betyder ikke nødvendigvis at deres praksis er legitim.
Du kan ende med en nøgle der bliver deaktiveret af Microsoft.

Mange nøgler der tidligere er blevet solgt til underpris, stammer ofte fra den nu lukkede Microsoft Technet Plus service (her fik man op til 5 fuldt funktionelle nøgler til samtlige operativsystemer fra Microsoft for ca. 2000kr, så det var en meget lukrativ forretning at videresælge dem, men stik i mod licensbetingelserne mv.).

Men det er naturligvis op til dig selv hvorvidt du vil forsøge.
Avatar billede nikojrttre Nybegynder
14. september 2014 - 15:34 #4
Ok - tusinde tak for svar!
Ps: er ny og hvad er det der point system ting?

Tak
Avatar billede Slettet bruger
14. september 2014 - 17:39 #5
Det er en opgradering til 134 Kr.
Her er en bruger her som har lykkedes med at opgradere, men som der står i #3, bliver han måske deaktiveret senere af Microsoft?
Jeg ved det ikke, men finder også prisen mistænkelig lav.
http://www.eksperten.dk/spm/997686#reply_8150370