Avatar billede cyperbent Mester
14. september 2014 - 16:06 Der er 1 løsning

Status på fejlsøgning

Jeg har en PC med Windows 7 på 3 GB RAM og et Geforce grafikkort TI 550.

Når jeg vil køre CHKDSK på den oplever jeg at jeg ikke kan se den aktuelle status på fejlsøgningsprocessen som jeg hidtil har kunnet. Istedet kommer der bare nogle streger oppe foroven på skærmen, ligesom om at det måske kunne have noget med skærmopløsningen at gøre for jeg har oplevet at når jeg starter min PC op at så er opløsningen et øjeblik meget lav for så at skifte over til den normalt skærmopløsning som er den højeste opløsning som mit grafikkort kan køre med og jeg kører med en opdateringshastighed på 75 HZ.

Jeg har prøvet at opdatere min drivere på grafikkortet, men det har ikke løst problemet.
Avatar billede cyperbent Mester
17. februar 2015 - 19:21 #1
Spørgsmål lukket