Avatar billede Fifaaen Nybegynder
14. september 2014 - 20:08 Der er 4 kommentarer

NY PC

Hej.
Jeg har tænkt mig at købe en stationær computer som skal kunne trække ting som CS,TF2,LOL og sådan nogle spil.

Jeg har selv tænkt på http://topdata.dk[...]

Nogen der har andre forslag eller indvendinger mod den overnævnte computer ?

Budget: Ca 4k
Avatar billede Fifaaen Nybegynder
14. september 2014 - 20:09 #1
http://topdata.dk/product.asp?product=9884 det er computeren jeg overvejer *
Avatar billede larsen45 Juniormester
15. september 2014 - 07:50 #2
Pas på kigger du på google map eller krak, ligger der en helt anden forretning på adressen, selvom den henviser til topdata.
Avatar billede Fifaaen Nybegynder
16. september 2014 - 19:44 #3
Så hvad mener du ? At de er fakers ? :)
Men deres trustpilot har gode anmeldelser
Avatar billede larsen45 Juniormester
16. september 2014 - 22:20 #4
Der ligger en anden butik på adressen, derfor anser jeg det som fup firma.
Deres hjemmeside bærer også derhen af.

Trustpilot kan alle snyde med, ved at oprette falske profiler.
Det er set så mange gange før i fortiden, at firmaer har snydt sig til troværdighed.

Jeg ville holde mig til kendte firmaer du kender, og har tillid til.
DR Kontant har lige for nylig fundet hundredevis af firmaer som er fake som du kalder det.