Avatar billede ugleren Nybegynder
15. september 2014 - 10:08 Der er 2 kommentarer

Min Mac vil ikke lukke et program

Hej!
Jeg har en skøn mac som pludselig er begyndt at tabe meget strøm, jeg har kønt en app der måler temperaturen ( Temperature Gauge) på den, da jeg virkelig gerne vil passe på den, det viser sig så at min GPU er næsten 100 grader. Jeg tænkte OMG og åbner aktivitets menuen, det viser sig at et plugin til firefox køre med 148,et-eller-andet, men den vil ikke lukke det :-(
Hvad gør jeg?
Avatar billede ugleren Nybegynder
15. september 2014 - 11:05 #1
Er løst - kan ikke forklare hvad jeg gjorde, men det er løst :-D
Avatar billede Antlars Novice
15. september 2014 - 11:28 #2
Husk selv at lægge svar, accepter og tildel dine point. Ellers vil spørgsmålet altid være åben.
Godt du fik det ordnet.