Avatar billede Vahid Mester
15. september 2014 - 19:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

USB Vindue dukker ikke op

Hej Eksperter.

Jeg har en Samsung Galaxy S5.

Når jeg sætter den til min Pc, dukker der ikke den der pop op frem, hvor man kan se indholdet. Faktisk dukker den slet ikke op, som om min Pc ikke kan finde enheden. Alligevel oplader den min telefon.

Jeg vil gerne have smidt musik over, men den gider sgu ikke.

Den plejer at virke, jeg ved ikke hvad der har ændret sig :(

Nogen der har nogen bud?

Jeg har prøvet at genstarte min bærbar, og skifte usb indgangen. Den kan godt genkende min trådløse mus, som virker fint.

Det er ikke kun min telefon den ikke genkender, men også min kones.

Mvh. Vahid
Avatar billede poko1 Ekspert
15. september 2014 - 20:12 #1
Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. september 2014 - 21:22 #2
Prøv når du har sat den til og slide ned fra toppen i telefonen og se om der står noget med USB tilstand og sæt den til MTP mener jeg det hedder.
Avatar billede Vahid Mester
15. september 2014 - 21:30 #3
Jeg har Kies installeret.

Men den gider ej heller at åbne.

Nogen gange dukker den op, men forsvinder så igen ret hurtigt. Umiddelbart virker det som om der er en løs forbindelse et sted, men mine usb indgange kan som sagt godt tage min mus uden problemer. Og det er med begge telefoner dette sker, så tror ikke der er fejl i usb portene.

Den står fint til MTP :)
Avatar billede poko1 Ekspert
15. september 2014 - 21:35 #4
Når andre sender som svar hopper jeg fra!
Avatar billede Vahid Mester
15. september 2014 - 21:46 #5
Okay Poko. tak for hjælpen alligevel
Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. september 2014 - 23:36 #6
Du har prøvet et andet kabel ikke? :) Prøv også evt noget "luft på dåse" også rens stikket på din tlf. Har jeg god erfaring med hvis den laver de numre der.
Avatar billede Vahid Mester
17. september 2014 - 09:24 #7
Det var stikket som ikke duede. Skiftede det, og det virker fint nu. Tak for det.. Vil du have point ? :)
Avatar billede ThomasK Nybegynder
17. september 2014 - 21:23 #8
Nej ellers tak. Ikke nødvendigt :)