Avatar billede Christofferoeh Nybegynder
15. september 2014 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Erfaring med medion?

Jeg skal til at købe en studie og gamerlaptop. Jeg har fundet en medionbærbar. I kan se den her, men er den god nok? Jeg har ledt efter en computer med et GTX 770 grafikkort, fordi det virker som et af de bedre til gaming. Men har jeg ret i det, og er computeren god eller er der noget jeg har overset, fordi det virker billigt? Er der nogen der har dårlige erfaringer med medion?
Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. september 2014 - 21:30 #2
Har ikke selv erfaring med Medion men de har vidst noget samarbejde med Lenovo. ihvertfald dem der står for deres support. Har flere bekendte der kører med medion og der har virket upåklageligt og også i ret lang tid i forhold til mange andre dyrere mærker.
Avatar billede chalde Seniormester
15. september 2014 - 21:51 #3
Har heller ikke personlig erfaring med Medion, men kender flere der har Medion og har kørt glimrende i mange år. De bliver dog hurtigt lidt kedelige at se på, da kabinettet ikke er lavet af det mest hårdføre materiale.

Vær opmærksom på, at 17" er noget af en klods at slæbe rundt på hvis den skal med på studiet hver dag. Da jeg i sin tid studerede røg jeg ret hurtigt ned i en 12" (og det var bare fra en 14" jeg følte var lidt i overkanten at slæbe med).
Avatar billede Christofferoeh Nybegynder
15. september 2014 - 22:00 #4
Jeg har egentlig i øvrigt også fundet ud af hvorfor den var billig, den havde ikke det grafikkort jeg ledte efter. Tak for svarene.