Avatar billede Truxa Nybegynder
15. september 2014 - 21:29 Der er 2 kommentarer

Blue screen of death

Hejsa derude!

Min computer er begyndt med noget BSOD som jeg er lidt irriteret over. Jeg har desværre ingen erfaring med at finde eller løse problemet så derfor ville jeg spørge nogle af jer som jo skulle være ekksperter :).

Jeg har hentet et program der hedder BlueScreenView som giver mig mulighed for at se lidt af hvad der er sket men jeg er stadig ikke rigtigt blevet klogere.

Der står "Caused By Driver: ntoskrnl.exe" det siger ikke mig så meget så håber der sidder nogen der er klar over hvad det betyder.

(Jeg har brugt Windows Memory Diagnostic til at konstatere at det ikke er mine RAM der er døde)
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2014 - 21:49 #1
Prøv at tjekke din disk for fejl med chkdsk:
http://www.w7forums.com/threads/how-to-use-chkdsk-check-disk.448/
Sæt den både til at tjekke for fejl, og for at rette sektorer på disken.
Avatar billede sadolin1978 Novice
15. september 2014 - 22:41 #2