Avatar billede ThomasK Nybegynder
15. september 2014 - 23:49 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Update

Hej Eksperter.

I mit arbejde arbejder jeg en del med at klargøre en masse forskellige computere i form af komplet Windows Update osv. Det er primær opdateringerne der sluger rigtig meget tid så søger en nemmere måde at gøre det. Kan man ikke pre-downloade nogle af de større opdateringer og have dem liggende på en usb/nas og køre dem ud den vej. Nogen der har erfaringer på området så gerne.

På forhånd tak.
Avatar billede poko1 Ekspert
16. september 2014 - 08:40 #1
Avatar billede ThomasK Nybegynder
16. september 2014 - 12:03 #2
Det er desværre primært Windows 8 vi bruger her så denne kan ikke bruges. Ellers tak.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2014 - 23:19 #3
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2014 - 23:32 #4
Hvis man på en opdateret computer skriver alle opdateringernes KB numre ned, og går ind på denne side her http://www.microsoft.com/en-us/download/default.aspx så burde man kunne hente dem manuelt og gemme dem.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2014 - 23:38 #5
Når man så indskriver det nævnte KB nummer på siden, får man en oversigt med de styresystemer der er omfattet af dette nummer, og man kan så hente dem og gemme dem i mapper der passer til hvert system.
Man skal blot være obs på at det computeren har brug for er betinget af hvad der er installeret på computeren.
Avatar billede ThomasK Nybegynder
18. september 2014 - 15:49 #6
220661 Det lyder meget som det vi kunne få brug. Jeg takker mange gange og send gerne svar så du kan få dine point :)
Avatar billede 220661 Ekspert
18. september 2014 - 15:59 #7
Velbekomme :-)