Avatar billede narkona Praktikant
16. september 2014 - 11:08 Der er 2 kommentarer

Vise indhold i excel ark udfra dropdown menu

Jeg har en liste med opgaver og navne. Ønsker en knap hvor jeg kan vælge et navn og når dette er valgt vises kun dennes navn og tilhørende opgaver.

Jeg ønsker ikke den "normale" filter løsning hvor jeg kan fravælge alle markeringer og vælge den enkelte..

Jeg ved det kan laves.. jeg kan bare ikke finde den rigtige guide/video, da jeg nok ikke kender det tekniske term for det.
Avatar billede finb Ekspert
16. september 2014 - 15:01 #1
Data >> Formular
kan bruges både til
indtastning og
som søgefunktion !
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
16. september 2014 - 17:37 #2