Avatar billede petzel Novice
16. september 2014 - 14:38 Der er 1 kommentar

Makro navne - forklaring ??

Hej Jeg har en Excel fil som indeholder en del makroer.

Mit spørgsmål er følgende:

Nogle makroer er navngivet som nedestående (filnavn og makro navn:

Aftaleseddel_Marster_16.09.2014.xlsm! Fjern_ark_beskyttelse.Fjern_ark_beskyttelse

Andre er navngivet med alene makro navnet:

test makro

Hvordan får jeg dem tilrettet så de ikke indeholder filnavnet - det er ikke overskueligt, og hvorfor er det navngivet forskelligt??
Avatar billede Dan Elgaard Ekspert
17. september 2014 - 08:38 #1
Det er fordi du har makroer, der er navngivet med samme navn som dine moduler.

I dit eksempel, du selv giver, hedder modulet 'Fjern_ark_beskyttelse', men det samme navn har også makroen.

Sørg for, at ingen af dine makroer har samme navn som nogle af dine moduler og problemet er løst...