Avatar billede Sundhed Nybegynder
17. september 2014 - 11:10 Der er 2 kommentarer

Hjælp til spørgeskema - besvarelse omhandler Botox

Hej alle.

Vi er en gruppe piger fra Ørestad Gymnsaium, der laver en opgave om Botox, som omhandler, hvordan man som forbruger, kan blive påvirket af de forskellige produktbeskrivelser. Vi har derfor brug for ærlige svar i vores sprøgeskema, som kun varer 2 minutter.

Vi ved godt at der er mange der ikke interesserer sig for Botox, men vi vil godt vide, om de produktbeskrivelser af Botox, påvirker folk til at synes om Botox eller om det har modsat virkning.

Her er linket til undersøgelsen.

https://da.surveymonkey.com/s/67K6F5V

På forhånd tak.
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2014 - 12:35 #1
det kan også bruges medicinsk. Eksempel er Kristin Chenoweth, som i mange år led af hovedpine. Botox i pande fik afslappet systemet, så nu er hun hovedpinefri.
Avatar billede madklub Guru
17. september 2014 - 15:09 #2
Jeg kunne aldrig finde på at få en botox-behandling - eller nogen anden form for kosmetisk behandling.
Dette skyldes ikke angst over selve behandlingen eller opperationen, men jeg er meget imod at ændre på mit naturlige udseende.

Rynker, mærker og ar viser at du lever livet.
Jeg vil ikke være glat som en barnerøv i ansigtet :-)