Avatar billede NKirken Nybegynder
17. september 2014 - 13:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vision B4570 - Det bedste køb?

Hejsa alle,

Jeg står overfor et skift af bærbar. Mine krav kort fortalt:

- Til studiebrug (Office), film, netflix og surfing
- Hurtigt trods store Excel datasæt
- Let (synes min 15" Macbook Pro er for tung)
- Max. 15"
- Lang batterilevetid
- Pålidelig

Mit bedste bud på nuværende tidpsunkt er Vision B4570 - http://www.mm-vision.dk/vision-b4570-baerbar-med-ips-panel

Er det en bærbar som folk har gode erfaringer med, eller kan I anbefale alternativer som er bedre?

Tusind tak for alle svar!
Avatar billede Slater Ekspert
17. september 2014 - 15:11 #1
Ikke dårligt, men jeg vil sige med den computer og den brug du har tænkt, så ville det være virkelig synd ikke at vælge den større CPU.
Den i5 der er med har kun to kerner, så selvom opgraderingen er den ikke mikroskopiske sum af 800 kr, så får du en væsentlig stærkere computer, især til multitasking.
Avatar billede NKirken Nybegynder
18. september 2014 - 20:56 #2
Okay tak for inputtet! Kender du til alternativer i den klasse?
Avatar billede NKirken Nybegynder
17. oktober 2014 - 10:48 #3
.