Avatar billede Jannickhess Professor
17. september 2014 - 13:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook.com problem,?

Jeg kan slet ikke logge ind mere på min outlook konto.
Det er kun fra min pcér den er gal med.

Ipad og iphone virker det fint fra.

Men vil jo gerne stadig bruge det fra min pcér.

Den fremkommer med en fejl meddelelse
med sikkerheds certifikat.

Hvad kan jeg gøre for at få løste det problem.?

JH
Avatar billede The-New-One Nybegynder
17. september 2014 - 14:20 #1
er der en fejl kode når du logger på vis der ikke er så ring til microsoft og få dem til at rette problemet og få tilsendt en midlertidig kode og der efter lav en ny kode og så skulle det virker og vis det ikke virker så prøv med browseren google chrome.
Avatar billede Blandy Praktikant
17. september 2014 - 14:35 #2
Få lige gjort noget ved alle de mange åbne spørgsmål, inden du beder om mere hjælp......!
Avatar billede Frederikandersen Nybegynder
17. september 2014 - 15:07 #3
Hej JH
Det kan måske have noget at gøre med din browser (Internet Explorer, google chrome, firefox). Eller hvis du har nogle plugins slået til. Prøv med forskellige browsere og eventuelt fra andres PC'er. Virker det der?
Avatar billede Antlars Novice
17. september 2014 - 15:55 #4
http://www.eksperten.dk/spm/997809

17 åbne spørgsmål, det er vist snart rekord for ligegyldighed.
Avatar billede Jannickhess Professor
17. september 2014 - 19:27 #5
Hej The new one,

Jeg har ringet til Microsoft, men de har forsøgt at hjælpe mig, men yderligere hjælp vil koste kassen.

Men sidder lige og tænker på at gå 4 dage tilbage
på computeren, måske det ville løse mit problem med Outlook.
18. september 2014 - 06:57 #6
Generelt:
* Hvilket Styresystem ?
* Hvilken Browser / Internet program ?
* Er det sket 'pludseligt' ?
Avatar billede Jannickhess Professor
19. september 2014 - 13:49 #7
Jeg er nu i gang, med at tage backup af hele mit system, og vil så scanne backuppen, og starte pc,en forfra.

For at slette evt problemer.

Jeg lukker derfor ?

JH