Avatar billede Doodilydingdong Nybegynder
17. september 2014 - 17:54 Der er 1 løsning

Langsom bærbar og defekt touchpad

Hej alle sammen!

For nogle uger siden købte jeg en ny bærbar til mit studie. Den skulle kunne klare Photoshop og lign. programmer, så jeg fandt denne computer:
http://cwubookstore.collegestoreonline.com/ePOS/form=robots/item.html&item_number=88622778846&store=201&design=201
Jeg synes bare den er ret langsom i forhold til at den har 8gb ram og 2.16 ghz processor. Den har generelt lang response time og lagger ofter når jeg scroller ned ad sider. Kan det virkelig passe at den er så langsom?

Derudover stoppede min touchpad med at virke fra den ene dag til den anden. Jeg har prøvet med fn+F9(touchpad lås), men det hjalp ikke. Har derudover opdateret bios og geninstalleret driveren. Jeg har lagt mærke til at touchpadden slet ikke er er på listen over enhedshåndtering. Kunne det være en hardware fejl eller skal jeg prøve noget andet?

På forhånd tak!
Avatar billede Doodilydingdong Nybegynder
02. oktober 2014 - 00:20 #1
Bærbaren er sendt til reparation.