Avatar billede asaroma Nybegynder
17. september 2014 - 22:47 Der er 1 løsning

Hjælp til blog (wordpress) - ingen blogindlæg på side 2

Hej :)

Jeg har nu brugt to dage på at prøve at finde en løsning på dette problem, så det her er mit sidste desperate forsøg - jeg håber I kan hjælpe ;)

Jeg har følgende blog (wordpress - www.my-lowfodmap.dk - men når jeg går ned i bunden og trykker på "older entries", så kommer jeg til en tom side, selvom jeg har flere opskrifter derinde.

Jeg har på fornemmelsen, at det har noget at gøre med, at man via dette theme kan vælge mellem "post" eller "recipes" i forhold til nyhedsstrømmen. Og af en eller grund, så virker det ikke, når det er recipes.

Er der nogen af jer, som har lyst til at undersøge koden og eventuelt prøve at få det til at fungere? Mine skills rækker desværre ikke til det :(

Jeg er mere end villig til at lade jer logge ind for at afprøve forskellige ting.

function getpagenavi(){
?>
<div id="navigation">
<?php if(function_exists('wp_pagenavi')) : ?>
<?php wp_pagenavi() ?>
<?php else : ?>
        <div class="alignleft"><?php next_posts_link(__('&laquo; Older Entries','arclite')) ?></div>
        <div class="alignright"><?php previous_posts_link(__('Newer Entries &raquo;','arclite')) ?></div>
        <div class="clear"></div>
<?php endif; ?>

</div>

<?php
}

function mytheme_add_init() {
$file_dir=get_bloginfo('template_directory');
wp_enqueue_style("mce", $file_dir."/lib/mce.css", false, "1.0", "all");
}
add_action('admin_init', 'mytheme_add_init');

/* Adding a Taxonomy Filter to Admin List for a Custom Post Type*/

add_action( 'restrict_manage_posts', 'my_restrict_manage_posts' );
function my_restrict_manage_posts() {

    // only display these taxonomy filters on desired custom post_type listings
    global $typenow;
    if ($typenow == 'recipes') {

        // create an array of taxonomy slugs you want to filter by - if you want to retrieve all taxonomies, could use get_taxonomies() to build the list
      $filters = array('cuisine', 'meal','food');

        foreach ($filters as $tax_slug) {
            // retrieve the taxonomy object
            $tax_obj = get_taxonomy($tax_slug);
            $tax_name = $tax_obj->labels->name;

            // output html for taxonomy dropdown filter
            echo "<select name='$tax_slug' id='$tax_slug' class='postform'>";
            echo "<option value=''>Show All $tax_name</option>";
            generate_taxonomy_options($tax_slug,0,0);
            echo "</select>";
        }

function generate_taxonomy_options($tax_slug, $parent = '', $level = 0) {
    $args = array('show_empty' => 1);
    if(!is_null($parent)) {
        $args = array('parent' => $parent);
    }
    $terms = get_terms($tax_slug,$args);
    $tab='';
    for($i=0;$i<$level;$i++){
        $tab.='--';
    }
    foreach ($terms as $term) {
        // output each select option line, check against the last $_GET to show the current option selected
        echo '<option value='. $term->slug, $_GET[$tax_slug] == $term->slug ? ' selected="selected"' : '','>' .$tab. $term->name .' (' . $term->count .')</option>';
        generate_taxonomy_options($tax_slug, $term->term_id, $level+1);
    }

Avatar billede asaroma Nybegynder
18. marts 2016 - 13:43 #1
Lukker