Avatar billede tvc Seniormester
18. september 2014 - 10:22 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hente data fra tinglysning.dk

Hej

Er der en, der kan fortælle mig hvordan jeg kan hente oplysninger fra tinglysning.dk (vedr. ejendomme) så disse automatisk hentes ind i regnearket på baggrund af ejendomsnummeret?
Avatar billede Lockness Nybegynder
18. september 2014 - 16:51 #1
Det bliver nok svært med direkte overførsel. Du skal nok selv udføre en del af arbejdet.
Det bedste du kan gøre er at ringe til tinglysningsretten i Århus og spørge efter en specialist som
Kan hjælpe dig.
Avatar billede tvc Seniormester
18. september 2014 - 18:30 #2
Jeg har engang set en der havde gjort det med cvr.dk, hvor man i en celle blot indtastede cvr-nr. Og så blev navn m.v. Vist i andre celler.
Ved du hvordan det gøres (skrive til en celle på en hjemmeside og hente tabeldata)?
Avatar billede Lockness Nybegynder
18. september 2014 - 18:50 #3
På Cvr.dk skal du selv overføre de oplysninger som fremkommer når du har indtastet navn ell Cvr nr og så vidt jeg ved er det også sådan på tinglysning.dk
Avatar billede tvc Seniormester
22. september 2014 - 21:49 #4
Ok - ved du hvordan man skriver til et felt på en hjemmeside og hvordan man får klikket på søg på siden via Excel?
Avatar billede tvc Seniormester
31. januar 2015 - 00:40 #5
Lukker