Avatar billede brice Nybegynder
18. september 2014 - 15:28 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Placere dynamisk indhold i div

Hej

Jeg har en div som af og til skal være tom og af og til skal fyldes ud, alt afhængig mit CMS system.

på siden har jeg placeret en div:
<div id="indhold></div>

Som altså er tom fordi den altid ligger på siden. Jeg vil gerne kalde den div fra CMS systemet så jeg kan lægge fx et tilbud ind når jeg kører det.

Altså i den kode CMS systemet generer, så skal den placere sig automatisk i den div der i forvejen er kodet ind i siden.

Hvordan gør jeg det nemmest (nej det er ikke nemmest at skifte CMS-system)?
Avatar billede conz Juniormester
18. september 2014 - 18:25 #1
Du bruger Javascript til at fetche DOM objektet, så du kan arbejde på det. Fx er innerHTML oplagt. Læs nærmere her:
www.w3schools.com/js/js_htmldom_html.asp
Og her:
www.w3schools.com/jsref/prop_html_innerhtml.asp
Avatar billede brice Nybegynder
03. oktober 2014 - 11:03 #2
Hej

Super. Lige det jeg havde brug for. Tak. Skriv et svar, så får du points :)
Avatar billede conz Juniormester
03. oktober 2014 - 12:28 #3
Velbekomme =)