Avatar billede Nadia4 Nybegynder
19. september 2014 - 13:53 Der er 1 kommentar

Begrænset forbindelse?

Hej,

Jeg har fornylig købt ny bærbar, og jeg har det med ikke altid at slukke computere, men bare mere klappe den sammen.

Anyway, mit netværk virker aldrig når jeg åbner bærbaren, hvor den har været klappet ned og ikke slukket ordentligt. Forbindelsen er begrænset, og virker kun igen, hvis jeg genstarter bærbaren - det hjælper ikke at genstarte netværkskort osv., men KUN hvis jeg genstarter bærbaren virker nettet igen.

Det giver ingen mening for mig?
Avatar billede jacla Nybegynder
19. september 2014 - 20:18 #1
Prøve at slå strømstyring fra på netkortet

•Klik på Startknappen
•Vælg Kontrolpanel -> Netværk
•Klik på "Rediger indstillinger for netkortet".
•Højreklik på "Wireless network connection" og vælg Egenskaber
•Klik på Konfigurer
•Klik på fanebladet Strømstyring
•Fjern fluebenet ved "Tillad at computeren slukker for denne enhed for at spare strøm"

NB! Nogle routere kan man sætte flueben ved KEEP ALIVE.