Avatar billede Joachimsh Nybegynder
20. september 2014 - 17:28 Der er 1 kommentar

iCal/ Apple Kalender deling i Office 365

Hej Experten, håber i kan hjælpe mig.

Jeg har lige købt en iMac 27" og sat den op med Office 365 med Mail, Kalender, kontakt osv. Men alle mine delte kalender (medarbejder der har delt den med mig) kan jeg ikke se i Appels kalender.

Derudover har vi en firma fælles kalender, som jeg hellere ikke kan se, hvordan får jeg adgang til denne?

Har prøvede at dele en outlook kalender via http://outlook.office365.com men den sender bare et link til 6 forskellige outlook kalendere.

Har ikke kunne finde en løsning nogle steder på nettet hvor iCal er supportet.

Vil helst være fri for at have outlook på min computer da jeg ikke synes det fungere særligt godt. Håber i kan hjælpemig
Avatar billede Joachimsh Nybegynder
17. februar 2015 - 00:18 #1
Luk den