Avatar billede omnia Nybegynder
20. september 2014 - 18:28 Der er 2 kommentarer

Ingen lyd i Windows 8.1

Som overskriften siger har jeg et problem med lyd i Windows 8.1
Jeg sad og redigerede video i Windows Movie Maker.
pludselig var der ingen lyd fra de interne højtalere.
Der er fin lyd via høretelefonerne.

Jeg har prøvet at fjerne lyd-driveren og hente den nyeste driver uden held.
Jeg har googlet lidt, og der er flere der har oplevet samme problem, men jeg kan ikke finde en løsning.
Den bærbare er en HP Probook 6560b med Windows 8.1 64 bit.

Er der nogen, der har en løsning?
Avatar billede Slettet bruger
20. september 2014 - 18:37 #1
Avatar billede omnia Nybegynder
27. september 2014 - 20:38 #2
Hej Pixxel.
Den guide du linker til prøvede jeg allerede før jeg postede spørgsmålet. Uden held vel at mærke.
Jeg har også opdateret alle mine drivere, ikke kun lydkort, uden held,
Siden jeg postede har jeg også prøvet at geninstallere Windows 8.1, og hentet alle opdateringer.
Stadig ingen lyd fra de interne højtalere... :-(