Avatar billede thepcgamer Nybegynder
21. september 2014 - 12:12 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Apple Keychain HJÆLP!!!!

Hej mit navn er Rasmus
Og jeg var en glad MacBook indehaver indtil apple Keychain kom frem for som i kan se i videoen der er vedhæftet fucker den noget så grusomt.
Det startede med at apple inden jeg loggede ind sagde noget med at skifte adgangskode på den men jeg trykkede bare gå videre istedet for at læse hvad den skrev

Håber i vil hjælpe da jeg giver max points væk til den der løser dette

http://youtu.be/9rnKO97153s
Avatar billede egonspock Seniormester
21. september 2014 - 13:44 #1
Prøv at gå i programmet Hovednøglering (findes i programmer->hjælpeprogrammer eller via spotlight). I menuen "Hovednøglering" kan du vælge "Førstehjælp til nøglering". Nogen gange kan det hjælpe at køre den.
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
21. september 2014 - 13:51 #2
Der kan man ikke den spørg om kode til lokale emner :/ :/ :/
Avatar billede egonspock Seniormester
21. september 2014 - 14:17 #3
Det er koden til din login på computeren, den spørger efter. Hvis den ikke virker, skal du have lave et nyt sæt nøgleringe og sætte dem som standard.
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
21. september 2014 - 15:34 #4
jeg fandt så ud af det, jeg fik den bare geninstalleret og så virkede den.
men i skal havde mange tak for i gav dette opslag et kig :)
vis i vil havde de der points skal en af jer bare skrive noget og gøre det til et svar :)
Avatar billede egonspock Seniormester
21. september 2014 - 15:50 #5
Helt fair.

Hvis det ikke havde virket inde fra Hovednøgleringsprogrammet, kan man quitte Hovednøgleringen, gå i det lokale bibliotek ~/Library/Keychains og finde filen, der driller, sikkert en der hedder "login" og så slette den og derefter genstarte, så laver systemet selv en ny fil, som man så skal fylde med nye passwords henad vejen. Men det havde været næste skridt.
Avatar billede thepcgamer Nybegynder
21. september 2014 - 15:58 #6
men i skal havde tak for hjælpen igen :) :)